Saturday, February 12, 2011

semua dah bahagia...
dia...dia...dan dia pown dah bahagia....
aku???
masih di sini menanti sesuatu yang belum pasti...
perlu ke???
kata orang...
menanti sesuatu yang tak pasti itu
tak berguna...
tapi aku...
masih tetap menanti...
sebab hanya itu yang aku mampu lakukan...
jika tidak...
aku hanya akan melukakan lagi hati insan lain...
dan aku...
masih senang begini...
lebih baik myakiti hati aku sendiri..
daripada myakiti hati insan lain...
kepada dia...dia...dan dia....
yang kini bahagia bersama teman masing2...
aku mendoakan kebahagiaan mu...
walaupun jao di sudut hati ni...
aku tak dapat menerimanya...
namun aku mmg harus menerimanya...
aku lebih senang jika tiada siapa2 d hati aku ini...
selain dia...dan hanya dia...
aku berharap satu hari nanti ada insan yang dapat aku cintai...
sepertimana aku mencintai dia..dia..dan dia...
mungkin ini semua salahku....
dosaku yang lalu....
aku terima jika ini adalah satu pembalasan....
aku terima dgn sabar dan tabah....
aku yang hanya mengikut saje perjalanan takdir aku sekarang...
walo payah mane pown ia..
setiap hari aku harapkan semua ini akan berakhir....
setiap kali aku membuka mata...
aku mengharapkan...
ini adalah terakhir.....
tapi...ia masih ttp belum berakhir.....
dan semoga kau tabahkanlah hatiku ini.......
sungguh aku adalah insan yang lemah...





No comments:

Post a Comment