Sunday, November 14, 2010

eyna....pujuk hatimu walau sakit mane pown ia...jangan menangis lagi....lupakan segala kesedihan itu...ada hikmah di sebalik semua yang terjadi..walaupun pedih terpaksa di tempuhi juga..walau diri ini memang sudah takder kekuatan langsung...cubalah melagkah walau tiada harapan lagi..tempuhi dengan redha...

ya allah....mengapa aku sangat menyanyangi dirinya....berikanlah aku kekuatan ya alllah...sakit sangat aku rasakan sekarang ini...izinkan aku kembali ke jalan mu...mencari di mana sinar kebahagiaan di samping mu..kerana itulah kebahagiaan yang akan kekal sampai hujung nyawa.

wahai insan yang di sana,aku harap kau mgerti...aku inginkan dirimu di sampingku...menemani sedihku...peritku...mgusap air mataku yang ,mgalir tanpa henti ini...katakanlah....kau tak kan pwergi menunggalkan diri aku...aku sayang kamu sangat2.

No comments:

Post a Comment