Wednesday, November 10, 2010

susa lau nak critakan tntang hidup ni..suda mjd adat...kadang2 gembira,kadang2 sedey...bagi diriku...saat gembiraku bila adanya dia di sisi aku...tapi bg situsi diri aku...kasih itu dibagi-bagi...entah mengapa harus aku lalui semua ini..ini yang pertama dan y terakhir..mengapa adanya orang ketiga antara aku dan dia...mengapa mesti kasih dan sayangnya di bagi-bagi...aku pun tidak tahu mengapa lagi aku masih menunggu..hati aku hanya ada dia dan tidak pernah berbagi-bagi....tapi btapa sedey dan pilu hati ini bila dihatinya aku hnyalah yang kedua...menjadi yang kedua, amat myakitkan..namun aku masih mampu bertahan...berharap satu hari nanti hnya aku di hatinya...mendoakan aku akan bersamanya..amat perit aku rasakan jika dia tiada bersama aku...hati tertanya2..kemana hilangnya dia...baikkah dia..gembirakah dia..dan igtkah dia padaku..


aku hanya ingin dia tahu....dalam hati aku hanya ada dia...jiwa dan ragaku hanya untuk dia...teringat kenangan semalam...saat dirinya mmjamkan mata di pangkuanku...tiba2 terfikir...andainya insan ini tahu betapa aku menyanyangi dirinya...andai insan ini tahu betapa aku ingin dia kembali seperti dulu...andainya dia tahu seksa di hati aku...pasti dia sndiri tidak sgup untuk myakiti aku...


sy nak awk tahu sy sayangkan awak sangat2....muahcx....

No comments:

Post a Comment