Wednesday, December 22, 2010

hmmm...tetiber jer asew na jiwunk cket..huhu

susahkan kalau tiada lagi cinta dalam hati kita nie...
perhubungan pun x guna gak lagi nak diteruskan..
sebab kalau diteruskan, 
salah 1 antara kita pasti akan terluka..
jadi lebih baik kita berterus terang 
daripada kita terus memainkan perasaan kita nie sendiri..
cinta x boleh dipaksa..
kejujuran dan keikhlasan penting dalam sesuatu perhubungan...
bagi situasi diri aku sekarang nie..
aku rase tiada lagi cinta aku untuk si dia dalam hatiku ini...
bukan disebabkan adanya pihak ke-3...
tetapi situasi aku dan dia 
menjadikan perasaan sayang dan cinta aku pada dia 
semakin berkurang dari hari ke hari...
aku hanya mengharapkan keikhlasan dan kejujurannya
menyanyangi dan mencintai diriku ini 
dengan sepenuh hati...
tetapi apa yang aku rasakan sekarang nie
dia hanya memainkan perasaan aku..
kadang-kadang aku terfikir
kenapa aku ditakdirkan bertemu dan jatuh cinta dengannya??
aku hanya mahukan kebahagiaan dengannya...
mahukan perhatian darinya...
mahukan dia menghargai diriku ini dengan sepenuh hatinya...
walaupun aku sangat mencintai dan menyayangi si dia...
aku terpaksa melepaskannya
biarpun berat hati ini untuk mengakui
bahawa dia bukan lagi milikku.....

No comments:

Post a Comment