Thursday, December 16, 2010

Selama aku idup..mlm ni lah paling suck...
mane ada serabut
macam2 bermain kat dalam kepale hotak aku ni
teringat kat dia,bahagianye dia...
it so k..aku tumpang bahagia atas kebahagiaanmu
harap hubungan korang berkekalan
but,
aku terfikir,perjalanan hidup aku ni masih jauh
so,apa yang kita ad sekarang ni pun tak mungkin kekal selamanya
then,sekarang aku nak kejar dulu apa yang aku nak...
xmo pk sal cintan2 ni...nk fuck cintan2 dulu...
that it..
jodoh...dtangnya dari Tuhan..
hope one day akan ada yang dapat membuka pintu hati aku ini...
menjaga aku dan menyanyangi aku seadanya aku..
bukan permainkan...
dan...
untuk dia yang mengkhianati cinta aku...
hebat sguh sandiwara kamu...
pertama dan terakhir
aku sudah tidak mahu lagi...lukanya sangat dalam..
walaupun masih sayang.tapi aku harus kuat..
untuk lupakanya...
nekad....!!!
 

No comments:

Post a Comment