Saturday, January 1, 2011

1.1.11.........

that its..
welcome new year 2011...
gudbye 2010...

imbas kembali....
the past...
bnyak pahit dan getirnya....
bnyak suka dan dukanya...
tapi yang paling tak dapat aku lupakan...
kenangan aku bersama dia...
hope this 2011...
memberi sinaran yang baru dalam hidup ni..
umur pown dah nk mcpai 21 taon..
opsss....da tua aku rupanya....
so...da xleh main2 lagi...
aku nak kejar 3 benda dalam hidup aku...
kih2...aku jer yang tahu..hohoho
btw...aku doakan kengkawan aku smga bhgia skmo
 d samping insan y tersayang...
may god bless you my fwenz...
harap hari2 yang akan datang lebeyh baik daripada hari2 y sbelum ni...
buang sgala yang keruh...
ambik segala yang jernih....
ada salah silap aku halal2kanlah...
y pnting skli...
MELANGKAHLAH DGN PENUH HARAPAN....
WALAU HIDUP TAK SELALU BAHAGIA...
he2..thats all..
salammm......





2 comments:

  1. tue yer..
    dah boleh reg masuk rumah org² tue r camni..
    hehehehehe... :D

    ReplyDelete