Monday, February 28, 2011

gud mornink....
ops...tlebey suda...
gud afternoon doe....
bgun tadi pagi....satu je y bermain d fkiran...
huhuks....
stop think bout that...
dan mnerima someone y dah lm menanti diriku...
that rite....
now...
aku ingin megejar kebahagiaan aku sendiri....
xmo pk sal bnda2 lpas lor...
y berlalu tetap berlalu...
yang pergi tetap pergi tak kan mungkin kembali...
pejam celik...tgl g 2 bulan aku kat TATIuc...
ops...terlalu bnyak yang telah berlaku selama hampir tiga tahun kat cni...
hahahaha...
3tahun...
3 boyfriend...
bhahahaaaaa......macam gud2 jer kan...
btw...
segala pahit manis d TATIuc ni xkn aku lupakan..
aku simpan sebagai memori....
ops...
sebelum terlupa....
kat awk y selalu bimbangkan sy mbik buah hati awk...
im surrender....!!
sy doakan semoga awk bhgia shingga akhir hayat awk...
lpas ni xyh lor nk bmbg2 lg ekh...
jg dia baik2 lor....
sbb dia mmg dah berubah...
sy pown xnk gado ngan sape2 n marah sape2 hari ni...
sbb???
sbb mood sy agak baik lor hari ni....
huhuhu....
miss my fwenz damn so much....
hohoho....




No comments:

Post a Comment