Saturday, March 26, 2011

~mencari d mana kesilapan itu~

mizz all of u...!!      
mencari satu jawapan...di manakah salah langkah ini...di manakah kesilapan yang meleraikan nilai persahabatan yang telah bertahun lamanya...adakah ia datang dari aku atau sebaliknya...sungguh...aku rindukan semuanya seperti dahulu...di mana ada aku...di situ ada kamu...di mana ada kesedihan di situ ada aku dan kamu...suka dan duka bersama....really miss that moment...bnyak bnda yang dah berubah....yang dah berlaku tanpa kerelaan hati....tapi aku...tak pernah membenci...tak pernah ingin pergi...masih di sini...aku masih aku yang dulu...tidak beruah walaupun ramai yang mnyatakan aku bukanlah aku yang dulu sejak aku mengenali DIRINYA....jauh d sudut hati aku...aku tetap seperti dulu.....andai dapat d undurkan semua yang telah belaku..satu hal yang ingin aku perbaiki....TAK INGIN SESEKALI AKU BERSKANDAL DGN MR.A....sebab dari situlah aku meniti jalan derita....seandainya dapat aku undurkan...tapi tak mungkin itu berlaku....nak nyesal pown da tak bguna....

No comments:

Post a Comment