Saturday, March 5, 2011

~OUH~

OMG.....!!!
ape??
bodoh...aku pown tak tahu pape....
6.13pm....
GUD MORNING.....
bangun tadi ingatkan dah hari ahad...
rupanyer baru hari sabtu doe...
lena siot tdow..xder y mgangu...
tapi sekarang ni...kau terjerat dalam dunia kau sendiri EYNA
ape y aku blh buat...
nak ku mengundur...???
tidak sama sekali....
ingin aku melangkah ke hadapan...????
hati aku yang terluka nanty...
nak ku menoleh ke kanan.....???
pe sgt yang ad....
nak ku toleh ke kiri?????
wahhhh...sengsara hidup aku....
so sekarang ni aku nk buat pe???
serba salah aku...
HATI KATE TAKPER.....
so aku melangkah ke hadapan....
mencari satu lagi harapan
yang mungkin blh buat aku bahagia....
tapi..hati2 ngan langkah y d atur....
tersalah langkah...
sesalan seumur hidup pown dah tak guna kan...
so...think about it...
melangkah kehadapan....
dan
lepaskan ape yang ad kat blakang...
jgn sesekali kau menoleh
dah yang d belakang....
jgn sesekali kau mgejar aku....!!!
i mean it....
aku bahagia dengan life aku sekarang....
yehaaa.....




No comments:

Post a Comment