Wednesday, April 6, 2011

Kepuraan ke hape???


Tentang aku..tentang kau..tentang dia..tentang mereka....its all bout life...d mana bermulanya dan d mana akhirnya...lets thinks bout it....aku meghitung hari jer....hari ni 04 March 2010..setiap tarikh memberi makna yang tersendiri...pertama kali mjejakan kaki ke TATI UNIVERSITY COLLEGE...aku tak knl siapa2 pown...then aku knl dgn mereka yang bernama SAHABAT...yes...sahabat..kata org sahabat beribu pown blh dapat..tapi nk dapat sahabat yang sjati....SUSAH...ragam manusia yang macam2...mcm2 peragai sahabat aku dapat lihat tapi tak tahu lak pe pndangan mereka thadap aku..siapa aku bagi mereka...yeaahhh..aku mang seorang yang dgil...aku nk jgk sumthing 2 even mang aku xleh dapat...bagi aku,aku hanya mgikut kata hati...dan kalu hati aku terluka..aku mnangungnyasendiri...sudah hampir tiga tahun berada di TATIuc..memberi satu perubahan..baik mahupun 

buruk...sesuatu yang manis yang mang tak dapat aku lupakan bila bersama ngan dak2 TDM batch 2008/2009....huks...love all of them damn so much...then aku mgenali seseorang insan yang mjadi teman hidup aku...ke mana saja aku pergi pasti ad dia..tapi 2 semua tak kekal...sebab??sebab aku sndiri...aku sndiri yang buat hal,,tapi dia tak pernah nk ungkit ape salah aku..yang aku tahu...PUTUS..kita putus...2 lah ayt dia...then aku mang xley nk trima..tapi dah mang 2 khendak dia..aku trima walaupun berat hatiku utk mlpaskan dia...lama kmudian br aku sedari..ini semua salah aku dan bukan niat dia utk tglkan aku...dia tglkan aku kerana bersebab..but its to late kerna masa 2 aku da ad org len yang dah aku sygi....sgt2 aku sayangi..tapi..dia seorang player..br aku sedari aku tersilap melangkah..bahagia yang cuma seketika..dan sekarang dia bukan milik aku..dan aku dapat menerima 2 semua..sbb there no hope between us..walaupun bnyak mcuba untuk meneruskan semua ni...tapi hnya sia2..lastly aku undur diri utk kebahagiaan dia...now..PRESENT...seorang insan yang hadir dalam hidup aku.let say he is my mistaLerey..dia yang selalu buat aku tersenyum...but..very sad even he not mine 2....dan aku tetap redha ngan takdir aku...terus berjalan...melangkah walaupun tak daya lagi...aku still lg berharap ad insan yang dapat buat hdup aku bahagia....TUHAN itu adil kan...ada hikmah d sblik sume bnda yang dah jadi ni..aku pun bukan lah PERFECT sgt pun...NOBODY PERFECT sometime....tapi semua benda yang dah jadi biarkan ianya menjadi SATU KENANGAN...dalam masa tiga tahun ni da brape bnyak hati yang aku patahkan...maafkan aku..aku tak berniat utk mpermainkan siapa2..tapi aku mcuba utk mcintai..namun tak mampu..aku sendiri tak tahu kenapa..dalam bnyak2 yang dah aku patahkan hati mereka ni ad sorang yang aku sayang..lets call it mr.m...dia buat aku rasa nyesal dgn sume bnda yang da jadi..tapi tak guna kan..sebab dia da xnk trima aku lagi...keras hati dia kan...jauh di sudut hati aku..aku sayangkan dia...tapi terlalu bnyak yang aku tipu dia...patut pown kalo dia xnk trima ko...PADAN MUKA KO EYNA...dah...yang d gendong berciciran yang d kejar xdapat..REDHA jelah...hurm....hidup tetap gak kena teruskan..just blajar daripada kesilapan lalu...2 jer...so,now...im here...think bout the life after...aku mghitung hari..WAITING FOR THE END...my life at TATIuc akn berakhir tak lama lagi...15 APRIL 2010...aku akn njejak keluar dari TATIuc...tak lama da...hnya kesabaran yang aku ada...another 11 days more...be strong eyna...u can do it...

No comments:

Post a Comment