Saturday, April 16, 2011

TeGarKah??

sanggup ke???sanggup ke aku nak meruntuhkan hubungan yang telah di bina itu..bertahun lamanya....aku rasa tak sanggup...tak sanggup tgk dia buat kat seorang insan yang sama seperti aku...PEREMPUAN....dia perempuan...aku pun perempuan dan aku tahu bagaimana rasanya pabila kekasih di rampas orang..sanggup ke aku nak merampas????ufff.....aku tak sanggup walaupun aku dah mula menyanyangi dirinya...aku rela mengundur diri daripada mengambil hak orang lain...sedangkan perempuan itu adalah lebih baik daripada diriku untuk di jadikan isteri....aku dapat rasakan betapa siksanya hidup perempuan itu sekarang...bukan caraku...Aku masih muda...masih jauh perjalanan hidupku...entah mengapa aku boleh menyanyangi dirinya...even aku sayang dia tapi my hubby still lam hati walaupun kedua2nya tak dapat aku miliki....(hurm....awak....awak bagi lah bnyak mana pown kemewahan dekat saya..tapi saya masih tak mampu nk sayang awak seperti saya sy hubby sy...maafkan sy...tiada siapa yang dapat mgantikan tmpat dia....sy pena cakap kan kat awak...bukan harta yang sy nak tapi cinta yang tak berbelah bagi..hnya untk sy..jgn lah buat kekasih awak begitu...sy xmahu menjadi perosak apatah lagi pengangu..hargailah dia...sebab saya tahu apa yang dia rasa bila awak buat camni kat dia..sy masih lagi blh teruskan hidup tanpa awak dan hubby sy)...aku da tak tahu nak buat ape..rasa bersalah menyelubungi diri aku...kata org kalo kita ambik yang orang..lmbat laun org akn ambil yang kita pula...ye..mang btol..da bnyak yang terjadi..sebab itu sy xmahu ambil yang siapa2....biarlah cinta itu datang dengan sendiri tanpa ad cinta yang lain yang akan terluka....maafkan saya...setakat ini saja yang saya mampu bahgiakan awak....

No comments:

Post a Comment