Monday, May 23, 2011

~masihkah ada cinta d hati~

tertanya-tanya...
masih ad lagikah cinta di hati kita ni...
maafkan aku
aku sudah tak mampu lagi untuk menunggu sesuatu yang 
SAMA SEKALI TIDAK PASTI
maafkan aku....
aku sudah tidak mahu menanti lagi....
jika kau sygkan aku....
kau sama sekali buat aku begini....
sampai bila ku harus menanti,sampai bila ku harus menangis
sedangkan kau bahagia di sana...
aku tak mahu lagi...
bagaimana satu hari nanti
jika aku terus menanti
namun kau tidak jua datang kepadaku...
apa akn terjadi padaku....
tidak kah kau simpati padaku ini....
izinkan aku mgatur langkah pergi dari sudut hatimu....
dari seluruh hidupmu...
izinkan aku mencari kebahagiaan untuk diriku...
yang telah sekian lama tak ku temui...
sudah setahun aku menunggu..
namun tidak ad sedikit pun sinar kebahagiaan yang datang...
maafkan aku....
aku sudah fikir sedalamnya...
kalau ad jodoh kita..satu hari nanti...
insyallah aku pasti akan datang...
lepaskan aku....andai dirimu myanyangi aku
aku tidak mahu di tuduh
MENCURANGI DIRIMU kelak....
aku akan sentiasa mendoakan kebahagiaan mu...
assalam......




No comments:

Post a Comment